CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 14, 2011

Sejenak Cuma..

As salam..korang sume sihat tak???hari ni perasaan Mia bercampur aduk..happy n sedih.Kenapa Mia happy sebab Mia dah jumpa balik kucen Mia yang hilang hampir setengah tahun.Rasa-rasanya Mia ada wat entry pasal kucen Mia yang hilang dulu SiNi tapi kegembiraan tu tak lama sebab kucen Mia dah tak kenal ngan Mia lagik sob..sob..sob dah jadik kucen liar.Nak pegang jer..terus buka mulut nak gigit Mia.Family Mia yang lain kata tu bukan kucen Mia yang hilang tapi kucen makcik Mia yang hampir serupa ngan kucen Mia.Mia bantah sangat cakap dorang sebab Mia kenal kucen Mia lagipun dari kecik Mia bela kucen tu.Disebabkan kucen Mia dah liar takut gaduh ngan kucen lain terpaksa Mia lepaskan kucen kesayangan Mia tu mengalir airmata Mia masa jumpa balik kucen tu .Walaupun Mia dah lepas balik kucen kesayangan Mia tapi sekurang-kurangnya  dapat jugak Mia lepaskan rindu pada kucen kesayangan Mia.Apapun Mia SAYANG TOM TOM tu nama yang Mia beri pada kucen kesayangan Mia.


No comments: