CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 29, 2011

Pelangi petang ..?????


Assalamualaikum..

Haiii sumer...korang sihat tak hari ni???tanya jer...HEHE..almaklumlah cuaca minggu ni kan tak berapa nak baik.Time pagi cerah masuk jer tengah hari dah mendung..Hurmm..sakit kepala mia..Petang tadi masa mia dalam perjalanan pulang ke rumah mia sempat amik gambar PELANGI..HUHU..almaklumlah petang tu baru pas hujan..



Cantik kan PELANGI tu...
*abaikan kan jer bumbung rumah tuh oke ..HEHE...





ni 1 lagik pic yang mia amik...

Okelah.dah malam sangat dah ni..mia nak tido sebab esok nak gi umah macik mia kat PASIR PUTIH.Jangan terkejut bukan pasir putih yang kat Kelantan oke tapi yang kat Tawau punya...Hik hik..

p/s: Mia saja jer uplod gambar pelangi tuh..HEHE..sebab nak wat entry baru kat belog ni..

No comments: