CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 2, 2011

Ummu Hani

As salam..lama dah rasanya mia tak tulis blog kan???hurm..tak sempat tulis sebab takda masa...sibuk jak memanjang..[sibuk mia ni macam mengalahkan PM pulak,,] Korang tengok tak episod terakhir drama HANI semalam??

sedih kan??ingatkan Ummu Hani dah bebas dari barah otak lepas pembedahan tuh..tapi tak sangka pulak yang barah otak dia tumbuh balik di saat Hani bersemangat dalam menyiapkan projeknya yang pertama[Quran Braille]..Scene paling sedih masa Hani nak berangkat pegi umrah..sakit kepala dya datang secara tetiba..time tuh jugak Hani jatuh dan sebelum Hani menghembuskan nafas yang terakhir,Hani sempat melihat wajah ke2 orangtua nya..kecuali cinta pertamanya..[Dr.Irfan].
   
   Mia sampai nangis tengok ending drama Hani tuh..sedih sangat..ngan scene irfan yang terkenangkan masa lalunya bersama Hani..adoii tambah sedih mia di watnya..uhuks2..Apapun tahniah kepada seluruh krew drama Hani kerana berjaya mengahasilkan drama yang bagus..