CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 20, 2011

TerABAI...

As salam..wah title post semacam jer kan...hihi~
Entahlah hari ini pelbagai perasaan yang mia alami..orang kata perasaan yang bercampur baur..
Ada rasa menyesal,rindu,gembira,sakit hati[astagfirullahaladzim],tertekan..dan last sekali..rasa kehilangan.
Tadi masa waktu keja..sempat gak tanya kawan tuh..dia kata perasaan nie ada sebab kita rasa terabai..[hurm..iye ker terabai 0_0?]entahlah..dengar jer penjelasan nya..mia rasa keliru lak..
Rasa T E R A B A I????..masalahnya mia terabai dari siapa???nak kata orang tua tak mungkin sebab hari2 jumpa kat rumah..nak kata boyfriend...lagik lah peliks bin ajaib..
Nak tau napa mia kata pelik..sebabnya mia takda boifren..so macam mana nak rasa terabaii..
Jawapan sebenar kepada rasa terabai ni tak jumpa lagik so mia amik jer jawapan cliche[hihi~]
terabai sebab takda kawan kutt..semuanya sibuk keja cari duit..sampai takda masa nak jumpa..
Apapun yang terjadi..mia akan cari jawapan tuk rasa T E R A B A I ni..pastu baru ema cerita pasal rasa
K E H I L A N G A N....okay..bye jumpa di coretan akan datang