CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 21, 2011

Cinta Setengah Mati atau Obsesi?????

As salam semua..pa kabar???Hari ini Mia sihat alhamdulillah.Ok hari ni Mia nak citer pasal cinta korang jangan fikir lain tau.Bukan apanya cuma Mia hairan ngan sikap sesetengah pencinta ni.Masa bercinta segalanya indah almaklumlah bunga kat taman baru nak kembang kan..segala cinta,sayang,kasih  di luahkan tapi bila dah break..mulalah strategi nak malukan pasangan.Cerita tak betul pun di jadikan betul apa kes???terus terang Mia ada jumpa situasi macam ni.Bukan Mia yang menghadapi kerenah c mamat sengal yang ibaratkan diri tu seorang pencinta yang setia tapi salah seorang rakan Mia sapa orangnya biarlah dirahsiakan ok.Sebagai sorang pompuan dan seorang rakan,Mia tak sanggup lihat rakan Mia di fitnah sebegitu rupa.Kenapa perlu timbulkan cerita yang palsu???sepatutnya masa berpisah itu digunakan untuk memikirkan punca perpisahan bukannya menyebarkan cerita rekaan yang ntah apa2..Benda yang dah lepas biarkan lah berlalu..untuk apa di kenang kalau hanya mendatangkan rasa sakit hati??berilah orang lain peluang tuk teruskan hidup kalau nak berdendam pun biarlah berpada-pada janganlah sampai menjatuhkan maruah orang.Janganlah menyusahkan orang kelak mati nanti ALLAH menyusahkan kita.



p/s: lelaki macam nila yang wat Mia rasa lebih baik sendiri..
to all guys..hargai apa yang ada di depan mata jgn bila dah takda nanti baru sibuk nak balik..
rasa macam nak dengar lagu kehilangan pulak...